Börsenerfahrung seit etwa 20 Jahren. Ich beschäftige mich täglich mit Aktien und der allgemeinen Wirtschaftslage. Die aktuelle Marktlage sehe ich nach der letzten Korrektur nicht mehr ganz so kritisch, ist aber immer noch abwärtspotnezial vorhanden. Daher bevorzuge ich aktuell Cash und defensive Titel.

Experience in securities trading

Risk class 1:  3 or more years
Risk class 2:  3 or more years
Risk class 3:  3 or more years
Risk class 4:  0 to 1 year
Risk class 5:  3 or more years

All wikifolios of DoktorJ

Status: Published

Trader: DoktorJ
Date created 2018-11-08
Performance since creation +2.7 %
Performance 1 month +2.8 %
Maximum loss (to date) -3.2 %
First issuance -
Performance fee 5 %
Symbol WFADVVAL00
Reservations 0
Actively diversified
The invested capital may differ from the actual value due to the conversion of several currencies.