Urlaub_muss_auch_mal_sein

Performance

  • +26.2 %
    since 2019-09-20
  • +22.6 %
    1 Year
  • +21.1 %
    Ø-Performance per year
All fees have already been deducted

Risk

  • -36.2 %
    Maximum loss (to date)
  • 0.81×
    Risk factor
Content after Login

You want access to all the information?

To see actual portfolio of this wikifolio, the performance-chart and sustainability-score please register now - for free.

Register

Trading Idea

"Urlaub muss auch mal sein" soll ein Synonym dafür sein, dass es durchaus möglich ist, Geld in Aktien anzulegen ohne sich jeden Tag ständig darum zu kümmern. Die Aktien sind langfristig ausgerichtet; die Haltedauer sollte schon 3-5 Jahre betragen.
Die Aktien suche ich nach persönliche Vorliebe aus. Ich würde niemals Aktien kaufen, die zwar gute Gewinnaussichten haben, mir persönlich aber nicht gefallen. show more
This content is not available in the current language.

Master data

Symbol
WF000UMAMS
Date created
2019-09-20
Index level
High watermark
127.3

Rules

wikifolio labels

Investment Universe

Trader

Registered since 2018-08-27