Skip to content
Register

Goldgans

Loewenherz1

Last Login: 08/05/2019


Overview
News
Trading idea
Portfolio
Key figures
Trades
blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

RegisterLogin
-11.9%
since 7/6/2019

-2.6%
Ø-Perf. per year

-3.0%
Performance (1yr)

6.0%
Volatility (1yr)

-0.2
Return/Risk



Portfolio chart

Details

Tags

Feed

Trading Idea

Ich möchte soviel Rentite machen, dass es für den ersten Platz reicht. Bei unerwarteten Nachrichten schnelle Gewinne mitnehmen oder schnell Verluste begrenzen. Es muss Spaß machen und nicht viel Zeit in Anspruch nehmen . So zwei Stunden am Tag wären ideal. Soviel Zeit werde ich leider nicht immer haben. Mal schauen, Spaß und dabei sein ist alles aber der Ergeiz ist groß . Leider habe ich es erst heute erfahren von der Challenge somit liege ich leicht hinten. Also los und aufholen. Wahrscheinlich muss der erste um die 100% schaffen. Das ist nicht einfach aber die Börse läuft zur Zeit gut. Ich möchte verschiedene Titteln auf verschiedenen Börsen handeln. Bevorzugt Amerika und Frankfurt . Viel Spaß und Glück den anderen.

This content is not available in the current language.

Master data

Symbol

WFSTAR1974

Date created

07/06/2019

Index level

-

High watermark

89.3

Investment Universe

blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

For the composition of the virtual portfolio click here.

More top wikifolios

25 Jahre Börsenerfahrung

Reinhard Seiser

+8.5%
Ø-Perf. per year

Intelligent Matrix Trend

Christian Jagd

+20.7%
Ø-Perf. per year

Aktien-Werte und Trading

Björn Bröcher

+14.1%
Ø-Perf. per year

Value meets Momentum

Thomas Spier

+18.8%
Ø-Perf. per year

Carpe diem Aktientrading

Dirk Middendorf

+17.1%
Ø-Perf. per year

Kissigs Nebenwerte Champions

Michael Kissig

+9.1%
Ø-Perf. per year

Special Situations long/short

Christian Scheid

+22.1%
Ø-Perf. per year

Nachhaltigkeit Wasser

Marcus Hindenberger

+16.6%
Ø-Perf. per year

Buy and Hold Dividenden Strateg.

Peter Hirzinger

+12.9%
Ø-Perf. per year
Discover
  • Current wikifolios
  • Investment trends
  • wikifolio traders

+49 (0) 211 247 907 70service@wikifolio.com
GTCImprintData protectionCookie declaration
2024 © wikifolio Financial Technologies AG