Skip to content
Register

einfacher_Wohlstand

chris342

Last Login: 03/26/2024


Overview
News
Trading idea
Portfolio
Key figures
Trades
blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

RegisterLogin
-51.2%
since 2/29/2020

-
Ø-Perf. per year

-
Performance (1yr)

-
Volatility (1yr)

-
Return/Risk



Portfolio chart

Details

Tags

Feed

Trading Idea

Mein Ziel ist es konstante Renditen >=10% zu erreichen. Ich kaufe nur Aktien, die unter Ihrem Wert gehandelt werden, um das Risiko zu reduzieren und die Rendite zu erhöhen. Ein gutes Chancen-Risiko Verhältnis ist mir besonders Wichtig! Ich verzichte auf den Kauf von Derivaten und lege keinen großen Wert auf eine breite Diversifikation. Fonds und ETFs lehne ich ab, da ich Gebühren sparen und mir nur die "Rosinen" rauspicken möchte. Fallende Kurse nutze ich zum Nachkauf und sind kein Grund für einen Verkauf! Gründe für einen Verkauf: 1. Preis der Aktie liegt über meinen errechneten Wert 2. Das Unternehmen erfüllt nicht mehr meine Kriterien, bzw. es ist nicht mehr rentabel 3. Ich nutze Teilverkäufe um andere tolle Unternehmen zu kaufen

This content is not available in the current language.

Master data

Symbol

WF00EW2020

Date created

02/29/2020

Index level

-

High watermark

102.9

Investment Universe

blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

For the composition of the virtual portfolio click here.

More top wikifolios

Wertefinder Technologie 5G

Uwe Eilers

+14.5%
Ø-Perf. per year

FuTureUS

Richard Dobetsberger

+27.9%
Ø-Perf. per year

5 Sektoren Diversifikation

Felix Wilsmann

+47.0%
Ø-Perf. per year

Buy and Hold Dividenden Strateg.

Peter Hirzinger

+13.3%
Ø-Perf. per year

Szew Grundinvestment

Simon Weishar

+22.4%
Ø-Perf. per year

Quantissimo

Ramon Hack

+28.5%
Ø-Perf. per year

GroDiVal TrendInvest

Stefan Uhl

+20.9%
Ø-Perf. per year

Invest Only In The Best!

Patrick Kranz

+13.4%
Ø-Perf. per year

Trendfolge nach Levy

Florian Schneider

+13.0%
Ø-Perf. per year
Discover
  • Current wikifolios
  • Investment trends
  • wikifolio traders

+49 (0) 211 247 907 70service@wikifolio.com
GTCImprintData protectionCookie declaration
2024 © wikifolio Financial Technologies AG