Skip to content
Register

Special Situations Strategy

Lewi Ilkanaev

 | 77Investment

Last Login: 09/02/2019


Overview
News
Trading idea
Portfolio
Key figures
Trades
blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

RegisterLogin
+166.4%
since 10/23/2013

+9.3%
Ø-Perf. per year

+28.9%
Performance (1yr)

35.0%
Volatility (1yr)

0.3
Return/Risk



Portfolio chart

Details

Tags

Feed

Don't miss any more comments
Add this wikifolio to your watchlist now and track all comments and highlights directly in your feed.
Discover your feed

Trading Idea

In diesem Portfolio würde ich mich nicht auf Laender beschraenken. Im Gegenteil, sollte eine Aktie ein Gewinnpotenzial zeigen, egal ob long oder short, dann würde ich den Trade durchfuerhen. Diese Strategie heisst deshalb "Special Situations" da nur folgende Aktien/ETF's gehandelt werden sollen: -) Wertpapier sollte charttechnisch interessant sein -) Wertpapier sollte durch einzigartige Nachrichten herausstechen -) Wertpapier sollte sich in einem interessanten Sektor befinden Die Entscheidungsgrundlage für den Kauf/Verkauf: Sollte die Aktie/ETF mehr wert sein als sie im Moment gehandelt wird, dann würde sie gekauft. Sobald das Wertpapier den "instrisischen" oder fairen Wert erreicht würde die Position geschlossen. Die Quellen sind Bloomberg und das Research der wichtigsten Investmentbanken. Alle Aktien wären für den Handel möglich. Der Anlagehorizont wäre nicht beschränkt, kurz und langfristig kämen in Frage (einige Monate bis Jahre).

This content is not available in the current language.

Master data

Symbol

WF00SSF110

Date created

10/23/2013

Index level

-

High watermark

291.9

Investment Universe

blank

You want access to all the information?

To see the current portfolio of this wikifolio, the wikifolio chart, all key figures and previous trades, register now - completely free of charge.

For the composition of the virtual portfolio click here.

More top wikifolios

Chancen übergreifend

Andre Domaschke

+15.0%
Ø-Perf. per year

Digitale Revolution

Philipp Haas

+8.5%
Ø-Perf. per year

PRIVALOR AG Aktienstrategie IX

Peter Kugel

+5.7%
Ø-Perf. per year

UMBRELLA

Richard Dobetsberger

+31.9%
Ø-Perf. per year

Investment in Wasserstoff Aktien

Arnd-Rüdiger Schwarz

+25.3%
Ø-Perf. per year

Intelligent Matrix Trend

Christian Jagd

+20.5%
Ø-Perf. per year

2Stein's Best Platin

Anton Muehlemann

+9.5%
Ø-Perf. per year

Katjuscha Research spekulativ

Maik Geschke

+15.9%
Ø-Perf. per year

Banks Finance Insurance Fleximix

Josip Vidovic

+52.9%
Ø-Perf. per year
Discover
  • Current wikifolios
  • Investment trends
  • wikifolio traders

+49 (0) 211 247 907 70service@wikifolio.com
GTCImprintData protectionCookie declaration
2024 © wikifolio Financial Technologies AG